mudhogs

Sveriges skitigaste forum!

IndexKalenderGalleriVanliga frågorSökAnvändargrupperBli medlemLogga in

Dela | 

Trial serien 2010

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner 
Gå till sida : Föregående  1, 2
FörfattareMeddelande
Mudde
Mudhogs Örebro

Antal inlägg: 1723

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   fre sep 17, 2010 6:22 pm

Mudzilla skrev:
Cool, det skulle vara kul!

Du menar Cool, det kommer bli kul!

Mudde™ - Stöd Svenska ATV Föreningen - och bli medlem i www.terranggruppen.se om du bor i Örebro, Wermland!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.mudrace.se
Mudzilla
Mudhogs Sthlm

Antal inlägg: 1250

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   fre sep 17, 2010 7:16 pm

mudnutz skrev:
Mudzilla skrev:

Ja sååå skulle det vara Laughing
Kommer UTV åka samma banor? Är jag ensam UTV i dagsläget?
http://www.mudhogs.se
Mudde
Mudhogs Örebro

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   fre sep 17, 2010 7:54 pm

Mudzilla skrev:
mudnutz skrev:
Mudzilla skrev:

Ja sååå skulle det vara Laughing
Kommer UTV åka samma banor? Är jag ensam UTV i dagsläget?

Jopp du är ensam UTV förare och får köra efter oss vanliga ATV åkare skämt åsido jag vet faktiskt inte om trail reglementet med UTV är klart (för Enduro blev det klart i dagarna). Kollar detta och återkommer till dig.

Mudde™ - Stöd Svenska ATV Föreningen - och bli medlem i www.terranggruppen.se om du bor i Örebro, Wermland!
wheel1

Antal inlägg: 79

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   ons okt 13, 2010 6:58 pm

Mudde skrev:
Den 23 okbober blir det Trial i Partille. Det var där den första Trialtävlingen arrangerades förra året.

Det är ett fint Trialområde med varierande körning och ett toppenarrangemang.

I år förväntar vi oss att antalet deltagare ökar då jag tror flera blev bitna i Nyköping.

Mer info kommer inom kort på www.satvf.se

Sidofråga...

Skulle det vara OK för mig som rörelsehindrad (Vi är ett par stycken här runt Borås) att röra mig på 4hjuling i publikområdet?

Skulle vara apkul att kunna komma o kolla, men man ser inte så mycket från parkeringen (Och det kan vara svårt att komma längre med rullstol).
Om det ser hanterbart ut så får jag/vi se till att vara med o köra som deltagare nästa år.

Mvh /Ola
Mudde
Mudhogs Örebro

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   ons okt 13, 2010 7:06 pm

wheel1 skrev:
Mudde skrev:
Den 23 okbober blir det Trial i Partille. Det var där den första Trialtävlingen arrangerades förra året.

Det är ett fint Trialområde med varierande körning och ett toppenarrangemang.

I år förväntar vi oss att antalet deltagare ökar då jag tror flera blev bitna i Nyköping.

Mer info kommer inom kort på www.satvf.se

Sidofråga...

Skulle det vara OK för mig som rörelsehindrad (Vi är ett par stycken här runt Borås) att röra mig på 4hjuling i publikområdet?

Skulle vara apkul att kunna komma o kolla, men man ser inte så mycket från parkeringen (Och det kan vara svårt att komma längre med rullstol).
Om det ser hanterbart ut så får jag/vi se till att vara med o köra som deltagare nästa år.

Mvh /Ola

Nu är jag inte arrangör men jag tror inte det skall vara något problem - tvärtom - och jag tror absolut det finns banor som passar ALLA faktiskt. Från enkla till avancerade. Det är bara att välja nivå och jag brukar rekommendera att välja en enklare och sen istället gå uppåt istället för att starta för högt och bli besviken.

wheel1

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   ons okt 13, 2010 7:11 pm

Mudde skrev:
wheel1 skrev:

Sidofråga...

Mvh /Ola

Nu är jag inte arrangör men jag tror inte det skall vara något problem - tvärtom - och jag tror absolut det finns banor som passar ALLA faktiskt. Från enkla till avancerade. Det är bara att välja nivå och jag brukar rekommendera att välja en enklare och sen istället gå uppåt istället för att starta för högt och bli besviken.

Styrs inte banvalet av vilken maskin man ställer upp med, då? (Eller har jag fattat helt fel?)
För om det är så så får ju jag köra mot värstingarna, och det vet jag inte riktigt om jag är mogen för... scratch
(Annars har jag ju ett par dar kvar på mig att övertyga polarna om att vi skall ställa upp)
Mudde
Mudhogs Örebro

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   ons okt 13, 2010 8:19 pm

wheel1 skrev:
Mudde skrev:
wheel1 skrev:

Sidofråga...

Mvh /Ola

Styrs inte banvalet av vilken maskin man ställer upp med, då? (Eller har jag fattat helt fel?)
För om det är så så får ju jag köra mot värstingarna, och det vet jag inte riktigt om jag är mogen för... scratch
(Annars har jag ju ett par dar kvar på mig att övertyga polarna om att vi skall ställa upp)

Den du kan fortfarande välja en enklare bana Vit enklast, Grön . blå till Röd som är för Eliten (riktigt svår)

wheel1

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   ons okt 13, 2010 8:39 pm

Mudde skrev:

Den du kan fortfarande välja en enklare bana Vit enklast, Grön . blå till Röd som är för Eliten (riktigt svår)

OK.. Såg det nu, ja.
Det är bara barnbanan som inte är giltigt alternativ för oss med fullvuxna maskiner.
Får lobba hårt för detta bland polarna nu då (Och skruva dit ett dödmansgrepp på maskin).
17e var sista anmälningsdag, va?
Mudde
Mudhogs Örebro

InläggRubrik: Sv: Trial serien 2010   ons okt 13, 2010 8:49 pm

wheel1 skrev:
Mudde skrev:

OK.. Såg det nu, ja.
Det är bara barnbanan som inte är giltigt alternativ för oss med fullvuxna maskiner.
Får lobba hårt för detta bland polarna nu då (Och skruva dit ett dödmansgrepp på maskin).
17e var sista anmälningsdag, va?

Stämmer, jag tycker absolut Ni skall komma och inte bara titta utan prova, det är rent ut sagt skitkul att prova sina skills geek Själv blev jag överraskande 2:a i maxiklassen förra året santa

Trial serien 2010

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan 
Sida 2 av 2Gå till sida : Föregående  1, 2

Liknande ämnen

-
» Melloboat 2010 ???
» Isborrning/Isdjup vintern 2010
» Eftersnack : Gävle Open 2010
» Älgsjön is race 2010: Film sid 3!
» Bilder och filmer från Vår Crusing Gävle 2010