|
|
| Författare | Meddelande |
|---|
grothen Mudhogs Sthlm

Antal inlägg: 329 Join date: 10-02-03 Age: 40
 | |
 | |
Buzzola

Antal inlägg: 18 Join date: 09-11-22 Age: 46
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping ons okt 06, 2010 8:40 pm | |
| Finns ju även på dom flesta båt tillbehörs butiker om du vill ha fler men är ju då förmodligen mycket dyrare för det står ju båt på påsen |
|
 | |
qurren

Antal inlägg: 94 Join date: 10-03-29 Age: 21
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping tor okt 07, 2010 5:56 pm | |
| Hur går det med Team kläderna ??? Mudzilla. |
|
 | |
Mudzilla Mudhogs Sthlm

Antal inlägg: 1250 Join date: 09-09-11 Age: 40
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping tor okt 07, 2010 8:57 pm | |
| Det kommer lösa sig tror jag, blir lite kul. Typ vindjackor vart det för varmt kommer det nog inte vara. |
|
 | |
qurren

Antal inlägg: 94 Join date: 10-03-29 Age: 21
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping fre okt 08, 2010 1:02 am | |
| Låter toppen!! Kalas patrik! |
|
 | |
offroadman

Antal inlägg: 24 Join date: 09-10-08 Age: 43
 | Rubrik: team sön okt 10, 2010 9:25 pm | |
| Hejsan
Finns det något team som saknar en förare?? Jag önskar deltaga i så fall
//Johan |
|
 | |
Mudzilla Mudhogs Sthlm

Antal inlägg: 1250 Join date: 09-09-11 Age: 40
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping mån okt 11, 2010 12:26 am | |
| Tjenare Johan, det löser sig säkert med ett team. Ska bli kul att ses, var ett tag sen |
|
 | |
Mudde Mudhogs Örebro

Antal inlägg: 1723 Join date: 09-09-08 Age: 46
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping mån okt 11, 2010 12:51 am | |
| | offroadman skrev: | Hejsan
Finns det något team som saknar en förare?? Jag önskar deltaga i så fall
//Johan |
Jag har PM:at vår tävlingsledare - det löser sig nog....
Mudde™ - Stöd Svenska ATV Föreningen - och bli medlem i www.terranggruppen.se om du bor i Örebro, Wermland!
|
|
 | |
ksb64 Mudhogs Nyköping

Antal inlägg: 149 Join date: 09-12-12 Age: 47
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping tis okt 12, 2010 1:49 pm | |
| Inför Team eXtreme, 16/10-2010
Tävlingens förfarande. Lagen kommer att bli tilldelade ett start nr: Detta blir också startordningen. Första start 13.30, därefter med 3 minuters mellanrum. Laget skall förlita sig på den i laget som tar täten, detta kan medlemmarna i laget turas om med. Laget skall åka i karavan, väljer första man ett spår så följer övriga med. Detta för att det blir ohållbart om laget åker i bredd, då räcker inte banans bredd till ifall bakomvarande lag vill passera. Laget som får bästa totaltid efter 2 varv är segrare, då starten är utspridd över 30 min så är inte resultatet klart förens sista lag är i mål. Laget får ge upp efter 1 varv och detta räknas då som resultat. Eventuell service och reparation under tävlingens gång sker på anvisad plats bredvid tävlingsbanan innan varvningen. Miljömatta skall användas.
Banans utförande samt sträckning. Banan består av bergspartier, stenpartier, surhål, djungel, kärr, mm, Direkt efter start kommer man att följa en bana som har CanAm-band knutna runt träden. Är man vid ett band så ser man nästa utan problem om man lyfter blicken. Man får köra 2-3meter vid sidan om av banden för att hitta ett optimalt spår. När banan blir helbandad har man kommit till en ”port”, den skall laget åka igenom.
Då jag har anlagt banan och självklart kört den så vill jag bara ge ett tips. ”Rakt fram är INTE alltid den snabbaste vägen” För att laget skall segra på Team-eXtrem så gäller det att stanna upp, titta, planera sitt spår, för att sedan passera hindrena på enklaste och snabbaste sätt. De som är för ivriga och ”bara kör på” kommer att få det tuffare än de som ”tänker till”.
Vi syns på lördag, och må det tuffaste Teamet vinna. Sture Berg
|
|
 | |
Mudde Mudhogs Örebro

Antal inlägg: 1723 Join date: 09-09-08 Age: 46
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping ons okt 13, 2010 8:12 am | |
| Team MudNutz laddar upp i Trödje! 
Mudde™ - Stöd Svenska ATV Föreningen - och bli medlem i www.terranggruppen.se om du bor i Örebro, Wermland!
|
|
 | |
Pontus™

Antal inlägg: 299 Join date: 09-10-11 Age: 37
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping ons okt 13, 2010 9:18 am | |
| snygg hoj i bakgrunden, xxc xxc xxc xxc xxc xxc sexx sex xxc ssexx xxc |
|
 | |
SmileRacer

Antal inlägg: 143 Join date: 10-08-18 Age: 33
 | Rubrik: Sv: Team på Nyköping sön apr 03, 2011 10:19 am | |
| | Thunderkisse skrev: | Jula kallar det Nödstopp,Dragbrytare. Art.nr: 650047 |
Lånar lite...
Någon som har schema över hur den skall kopplas?
mvh Håkan |
|
 | |
|